D.L.R.R. geeft Jup een nummer

Slap zitten, voor een ieder die wel eens de DLRR weekenden bezoekt weet wat hiermee bedoelt wordt.

Gebruik deze plek voor alle gein en ongein zodat ook de wat serieuzere bezoekers van het DLRR forum de overige categoriën met plezier kunnen blijven lezen.

Moderator: Frans Bonnes

Berichtdoor Webmaster » do apr 24, 2014 12:01

Kreeg van JUPENJOKE de vraag of ik dit bericht voor hem hier wou plaatsen, hij kreeg het om de een of andere reden niet voorelkaar

Groeten Webmaster DLRR.

Verstuurd: 21 apr 2014 05:51 pm
Van: JUPENJOKE
Naar: Webmaster

Eindelijk heb ik mijn eigen erbij neergelegd en ben lid geworden van Dutch L.L. Register. Ik ben er achter gekomen dat sinds de '' Schroefverenclub '' en wat jaren later de '' Bladveren Club '' opgericht waren, ik niet alleen in het '' Land - Rover '' wereldje rondreed. Ik had zo mijn bedenkingen, totdat ik een computer kreeg. Alles wat '' LAND - ROVER '' was kreeg mijn volle aandacht. Ging de draadjes lezen van de Prikpagina. Tot in 2012 ik de vraag stelde, Wat vinden de '' Prikkers '' van Juppe. Dat heb ik geweten, van plus naar min en weer terug. Toen bij het eerste treffen: '' SOR-TOUT '' 2012 ik de '' Land - Rover '' Prikkers meemaakte en genoten heb van wat de lieden die in '' Land - Rovers '' rijden voor elkander over hebben. Toen begreep ik dat ik jaren heb laten liggen. Daarom ben ik lid geworden. Ik rijdt tenslotte niet alleen in een'' LAND - ROVER ''. Mijn nummer van het lidmaatschap is: xxx4. Met op het einde een vier dat geeft plezier. gr. Juppe.

Laatst bijgewerkt door JUPENJOKE op 22 apr 2014 05:11 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

sinds mijn zesde jaar gek op serie I en II . was de tweede eigenaar van de engelse S II uit 1964 met kenteken 77-52-ND, in 1998 weg gedaan. Wie rijdt er nu mee ? Rijdt nu sinds 1996 in een witte GATEWAY,zonder problemen
Webmaster
Site Admin

Re: D.L.R.R. geeft Jup een nummer

Berichtdoor redacteur henk » vr apr 25, 2014 09:02

Hoi Jup, welkom bij de club!
Ben je ook nog van plan om naar het voorjaars kampeerweekend te komen, spreek ik je daar wel.

Groeten neef Henk
redacteur henk
Expert

Berichtdoor Paul K » vr apr 25, 2014 17:41

waarschijnlijk niet, hij heft zich niet ingeschreven.
We hebben overigens 60 equipes! :D

Groet, Paul
Paul K
Expert

Berichtdoor JUPENJOKE » vr apr 25, 2014 20:15

Een goede avond; Neef Henk en Paul. Ik heb er lang over gedaan om lid te worden, welke van de twee clubs, ik kwam er niet uit. In mijn visie is er een club. Een blije club van '' Land - Rover '' rijders. Met schroef of blad veer was mij om het even. Joke mijn vrouw vroeg toen; Wat voor veren heb jij dan ? Vroeg ik nog voor mijn Rrrrr. Nee oen van je '' Devil ''. Oh, ik heb bladveren. Nou dan, ga je toch voor de bladveren. Je zit steeds te zeuren over hoe gezellig het is bij de '' LAND - ROVER RIJDERS ''. Dan is die keuze dus niet zo moeilijk. Vrouwen hebben toch een andere kijk op dees wereld. Zodoende heb ik mijn eigen aangemeld. Misschien dat ik even langs kom op die dagen, maar niets is zeker. Ik rijdt n.m weer Taxi. Zodoende zo dus. Maar ik hou nu alles scherp in de gaten, op de '' Prik '' Clubpagina`s, want ik wil zo weinig als mogelijk missen. Ik wens verders alle '' Land - Rover '' rijders een mooie zomer, met veilige kilometers en uiteraard een zalig genieten van het Buitenleven toe. gr. Juppe.
sinds mijn zesde jaar gek op serie I en II . was de tweede eigenaar van de engelse S II uit 1964 met kenteken 77-52-ND, in 1998 weg gedaan. Wie rijdt er nu mee ? Rijdt nu sinds 1996 in een witte GATEWAY,zonder problemen.
JUPENJOKE

Keer terug naar Slap zitten